Contal Timetec - Informácie a postup registrácie na Contal Assistance

Vážený obchodný partner.
Používaním asistenčných služieb pre registráciu servisných incidentov máte záruku, že žiadna Vaša pripomienka nezostane nepovšimnutá. Môžete sledovať postup riešenia Vašich požiadaviek a stav ich rozpracovanosti. Celá komunikácia je evidovaná a je Vám k dispozícii.

Garantujeme, že každú požiadavku bude riešiť kompetentný zamestnanec našej spoločnosti v súlade s dohodnutými servisnými podmienkami. Používaním zákazníckeho portálu nám umožníte vybrať pre riešenie odborníka, ktorý sa na danú problematiku najlepšie hodí. Zároveň budete mať prehľad o všetkých hlásených servisných prípadoch, prístup k budovanej databáze znalostí a svojimi podnetmi a pripomienkami môžete priamo vplývať na ďalší rozvoj našich produktov.
Chceme Vás tiež informovať, že v súvislosti s postupným prechodom na zákaznícky portál naši realizační pracovníci nebudú môcť reagovať na priame telefonické ohlásenie servisnej požiadavky. Chceme Vás preto požiadať, aby ste pre hlásenia o servisných incidentoch používali výhradne asistenčné služby na zákazníckom portáli. Zároveň Vás chceme informovať, že sme pre zákazníkov s platným servisným kontraktom zriadili telefonickú konzultačnú službu Hotline, ktorá je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00 na telefónnom čísle +421 5052 222.

Vážime si spoluprácu s Vami a veríme, že využívanie našich asistenčných služieb bude pre Vás prínosom.

Tím spoločnosti CONTAL OK

 

Postup registrácie na Contal Assistance: 

  1. Do prehliadača zadjte adresu https://assistance.contal.sk.
  2. Otvorí sa základné okno pre Prihlásenie/Registráciu užívateľa (Obr.1).
  3. Pre registráciu zvoľte možnosť Zaregistrovať sa. Vyplňte okná Prihlasovacie meno (Email) a Meno. Na zadaný email príde notifikácia s možnosťou zadania Hesla. V prípade, že notifikáciu nedostanete do niekoľkých minút, skontrolujte nevyžiadanú poštu alebo vyžiadajte si obnovu (reset) hesla aj v prípade, že ste heslo ešte nezadávali. Príde vám notifikácia na zadaný email, po jej rozkliknutí sa dostanete na stránku contal assistance, kde zadáte Nové heslo (Obr.2).
  4. Po úspešnom prihlásení sa dostanete do svojho profilu s možnosťami Moje tikety, Vytvoriť tiket, Môj profil a Odhlásiť (Obr.3).
  5. V okne Moje tikety vytvárate tikety so servisnými požiadavkami, otázkami. Viete sledovať všetky tikety, odpovede a ich riešenie/vyriešenie. Hodnotiť riešenie tiketov,filtrovať tickety podľa kriterií: otvorené, uzavreté, všetky (Obr.5).
  6. V okne Vytvoriť tiket, vytvárate nové tikety. Zadávate predmet tiketu, správu do tiketu, prípadne prílohu (Obr.4).
  7. V užívateľskom profile máte možnosť dodatočne editovať Vaše Meno, Heslo, poprípade pridať fotografiu kontaktu (Obr.6).
  8. Notifikácie ohľadom reakcií na tikety, či zmenách jeho stavu sú automaticky odosielané aj na Váš email.

 

 

Obrázok č. 1: Prihlásenie na Contal Assistance

 

Obrázok č. 2: Registrácia na Contal Assistance

 

 

 

Obrázok č.3: Prehľad tiketov užívateľa na Contal Assistance

Obrázok č.4: Vytvorenie nového tiketu na Contal Assistance

 

 

Obrázok č.5: Prehľad komunikácie na Contal Assistance

 

Obrázok č.6: Profil užívateľa na Contal Assistance