Contal Timetec - Hlásenie chyby zo Servera: Server RPC nie je prístupný.Skontrolujte prosím nastavenie Firewall.

V prípade, že sa Vám nepodarí prihlásiť sa do systému a pri prihlasovaní dostanete informáciu - Server RPC nie je prístupný.  

1.) Skontrolujte pravidlá nastavené vo windows Firewall.

Vypnite Firewall na vašom PC, prípadne na serveri. Skontrolujte či je na strane servera server.exe vo výnimkách a na strane Vašeho PC, client.exe vo výnimkách, v pravidlách.


2.) Na serveri zastavte Windows službu CONTAL OK TRFSVS server aj Contal Timetec server. Spustite server.exe ako aplikáciu - a nie ako službu.
V prípade, ze by sa Vám reštartoval server, alebo by nefungoval klient, skontrolujte na serveri, ci je spustená aplikácia c:\Program Files (x86)\Contal Attendance\server.exe.
 

V prípade, že nastavenie Vám nepomôže pri spustení systému, napíšte Tiket na našom Assistanve portáli https://assistance.contal.sk/.