Dobrý deň, chcela by som vás požiadať o prešetrenie problému so snímačom. Po niekoľkodňovej aktualizácii windowsu 10 mi snímač stále bliká na červeno, možno je potrebné ho preinštalovať cez vzdialené pripojenie.
Ďakujem, s pozdravom Eva Beňačková, Pastorkalt a.s., Nové Zámky
Reply
snímač
snímač
Login
Reset password
or
Register
2 Answers
Nov 27, 2017
Ing. Marian Drozdagentwrote
Dobry den pani Benackova,
snimac dostal ine cislo portu, povodne bol registrovany ako COM port 20, po novom je na porte cislo 4. Po zmene portu v SW sa snimac chytil. Snimac je potrebne davat vzdy do toho isteho USB portu.
S pozdravom
Marian Drozd
Nov 27, 2017
Mgr.Veronika Miklošováagentwrote
Dobrý deň pani Beňačková.
Radi by sme Vás upozornili, že s našou spoločnosťou nemáte uzavretú Servisnú zmluvu a daný servisný úkon je mimo SLA zmluvy spoplatnený, tak ako sme sa rozprávali v telefonáte. V tomto prípade Vám daný servisný úkon nebudeme fakturovať z dôvodu záujmu o uzavretie Servisnej zmluvy.
V priebehu tohoto týždňa Vás budem kontaktovať s návrhom Servisnej zmluvy.