snímač

Nov 27, 2017
Beňačková Eva wrote
Dobrý deň, chcela by som vás požiadať o prešetrenie problému so snímačom. Po niekoľkodňovej aktualizácii windowsu 10 mi snímač stále bliká na červeno, možno je potrebné ho preinštalovať cez vzdialené pripojenie.

Ďakujem, s pozdravom Eva Beňačková, Pastorkalt a.s., Nové Zámky
Reply
2 Answers
Nov 27, 2017
Ing. Marian Drozd agent wrote
Dobry den pani Benackova,

snimac dostal ine cislo portu, povodne bol registrovany ako COM port 20, po novom je na porte cislo 4. Po zmene portu v SW sa snimac chytil. Snimac je potrebne davat vzdy do toho isteho USB portu.

S pozdravom
Marian Drozd
Nov 27, 2017
Mgr.Veronika Miklošová agent wrote

Dobrý deň pani Beňačková.

Radi by sme Vás upozornili, že s našou spoločnosťou nemáte uzavretú Servisnú zmluvu a daný servisný úkon je mimo SLA zmluvy spoplatnený, tak ako sme sa rozprávali v telefonáte. V tomto prípade Vám daný servisný úkon nebudeme fakturovať z dôvodu záujmu o uzavretie Servisnej zmluvy.

V priebehu tohoto týždňa Vás budem kontaktovať s návrhom Servisnej zmluvy.


Ďakujeme za spoluprácu.

S pozdravom

Veronika Miklošová