snímač

Nov 27, 2017
Beňačková Eva wrote
Dobrý deň, chcela by som vás požiadať o prešetrenie problému so snímačom. Po niekoľkodňovej aktualizácii windowsu 10 mi snímač stále bliká na červeno, možno je potrebné ho preinštalovať cez vzdialené pripojenie. <br /> <br /> Ďakujem, s pozdravom Eva Beňačková, Pastorkalt a.s., Nové Zámky
Reply
2 Answers
Nov 27, 2017
Ing. Marian Drozd agent wrote
Dobry den pani Benackova,<br /> <br /> snimac dostal ine cislo portu, povodne bol registrovany ako COM port 20, po novom je na porte cislo 4. Po zmene portu v SW sa snimac chytil. Snimac je potrebne davat vzdy do toho isteho USB portu.<br /> <br /> S pozdravom<br /> Marian Drozd
Nov 27, 2017
Mgr.Veronika Miklošová agent wrote
<br /> Dobrý deň pani Beňačková.<br /> <br /> Radi by sme Vás upozornili, že s našou spoločnosťou nemáte uzavretú Servisnú zmluvu a daný servisný úkon je mimo SLA zmluvy spoplatnený, tak ako sme sa rozprávali v telefonáte. V tomto prípade Vám daný servisný úkon nebudeme fakturovať z dôvodu záujmu o uzavretie Servisnej zmluvy. <br /> <br /> V priebehu tohoto týždňa Vás budem kontaktovať s návrhom Servisnej zmluvy.<br /> <br /> <br /> Ďakujeme za spoluprácu.<br /> <br /> S pozdravom<br /> <br /> Veronika Miklošová<br />